Vilka tror ni att ni är?

Världen ska veta att jag är på jävligt dåligt humör just nu. Bara så att folk vet, för jag vill att folk ska veta det.

Sen då. Heter de Black Kids? Känns mest bara som ett nytt tråkigt trist trendband. På svensktoppen var det ett band som sa att de ville förfölja Agneta Fältskog och att de hoppades på att få en ny musikstil uppkallad efter sig. De spelar nån slags blandning av country och pop. Alltså det vanliga på svensktoppen. Ny musikstil my ass.

Apropå Black Kids med dendär "jag ska inte lära din pojkvän att röra lite på sig-gojs". Vi har ju redan 49874 Black Kids på denhär jorden. Varför höja på ögonbrynet isåfall? Har ni missat engelska Wombats? Bara för att ta ett pyttelitet exempel.

Nej nu tänkte jag bara ta en liten rolig grej också. Kolla bilderna. Visst finns det vissa likheter mellan Kristian Anttila och denne Daniel V. Jag vet inte ens vem Daniel V är, vad är det för en kille? Någon som vet? Och förresten, ska man slå igenom ska man anamma ett känt efternamn, för det verkar vara den nya trenden. Ska jag börja heta Artur Picasso, Artur Hellström, Artur Räisänen eller kanske Artur Salo?



























Ta en banan!/ Artur Lennon

Kommentarer
Postat av: Josefin

Daniel Vosovic var med i säsong 2 av Project Runway. så. då vet du. jag är för övrigt lite kär i honom.



angående namnbytet... ARTUR BOWIE! såklart. du kan tacka mig i något kommande skivhäfte eller så..

2008-09-21 @ 12:35:26
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Artur

Hehe tack så mycket :) Blir inte Arthur Bayes bra ;D

2008-09-21 @ 12:46:31
URL: http://ajjmarebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0