That's hot Charlie!


Det här gillar jag. Rakt på sak, inget såntdär "vi spelar in ett nytt album och får se när det släpps". Nej nu händer det saker. Halvsvenska Razorlight släpper äntligen nytt. Första singeln heter Wire to Wire och det nya albumet heter Slipway Fires som släpps den 3e november. När det släpps i Sverige får vi se men förmodligen samtidigt. Av den nya singelns sound att dömma är det ett bitvis nytt sound vi får höra så det ska bli intressant att se vad Razorlight hittar på. Hoppas bara att de besöker Sverige med en klubbturné eller så. Jag har sett dem en gång, på Ullevi som förband till U2 och sen dess har jag lyssnat på dem. Jag vill se Razorlight igen!

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Niklas

Oj! Himla bra låt Wire to Wire var!

2008-09-21 @ 16:10:48
Postat av: Artur

Jupp det ska bli himla spännande att se vad de kommer upp med alltså!

2008-09-21 @ 16:26:43
URL: http://ajjmarebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0