Telefunkers live bananas på Hisingen

Eftersom jag drömt hemska mardrömmar om skottlossningar osv när jag sovit middag var detta något trevligare.

JAJA!!! Telefunkers lirade natten till måndag på Hisingen för en liten men leende publik beväpnad med bananer som riktiga Telefunkersfans. Det var ett helt crazy bananas gig och mycket trevligt. Som vanligt gick en av Jonas strängar av men vi rockade som aldrig förr. Jag såg ett par killar som tog kort på sig själva så jag tog en banan o kastade på dem o ropade att de skulle ta kort på oss istället. Boom Baby uteblev men vi hade enormt kul ändå. DU SKULLE VARIT DÄR :D

Som vanligt omöjligt att beskriva med ord om hur fantastiskt bra det var. Jag är fortfarande helt vispig och Hisingen&Göteborg vibrerar nog fortfarande!

Hemma i Alingsås var vi så enormt hungriga så det blev drive-in på McDonalds och för mig en Happy Meal med leksak som resultat. Sen åkte vi för att äta det på lilla torget. Inte ens en volvo-raggare fanns inom sikte. Musiken i bilen var allt från Telefunkers, Hives, Gyllene Tider till Lill-Babs, Galenskaparna med Konfirmationslåten ni vet, Hönsdisco med mera. Härlig kväll. That's why I'm in a rocknroll band... DESSUTOM TACK TROGNA FANS FÖR ATT NI KOMMER OCH SUPPORTAR OSS!

Låtlista:
Right Right Baby
Let's Go Out and Rock!
Go Bananas
Our Summersong 7000
Leva Livet
Boboboo
Ready to Live


Ta en banan!/ Artur
vi repade i ny trevliG med stort g, ny replokal därav bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0