SLUTA!!!


Högtiden på tisdagen är den skruvade lektionen Nutida konst. Idag gick vi igenom åren 1980-89. Men vi hade även med oss som läxa en liten Things to make and do-lapp. Ett litet meddelande som tex "släng dig över en kundvagn i affären och när någon frågar hur det gick så släng en banan på personen och rita en streckgubbe på marken, gör så tre gånger och se vad dina vänner tror". Eller jah, något i den stilen. Jag hade en som gick ut på att köpa en "j-vligt" stor planka och bära hem den. Jag har testat tillsammans med min bror, det är en intressant upplevelse, ni borde testa det ni med.

Bilden där ovan är från 60-talet och heter A bigger splash utav - David Hockney. Den är fin. Jag måste säga att denna kursen passar mig tidvis. Jag mena så skruvat som det är ibland så passar det min humor. Kolla bara vissa utav mina texter, tanken är ju att de ska vara så innehållslösa som möjligt. Så energiska, torra och sjuka som möjligt. Eller, jah.

Imorgon kommer dan vi alla väntat på. Sugarplum Fairy och Charlies släpper nytt. Mitt uppe i skolkabaliken. I want a holiday forever...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det nu boken hette som du fick av din bror i present?



2008-09-16 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0