Mitt emellan plugg, världens mysterier och fiktivitet

Andy Warhol var knäpp. Jag lägger till en önskning, en önskning jag borde ha lagt till tidigare. Förresten tappa inget när du flyttar Viktor. Du har ju flyttat förr o så men, tappa inget med porslin och glas i. Nejnejnej.

Nu till det jag ville! Denhär plattan vill jag verkligen ha. Skivätare i kopiösa mängder som jag är bör denna plattan - Loaded med Velvet Underground ligga högt upp på önskelistan. Någonstans i topp med Sonicprenumeration. Jo jag är nog ganska seriös. Somewhere in the top with sonic...

>>Velvet Underground - Loaded<<


Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svårt med en önskelista som hela tiden justeras...

Vi får göra det bästa av situationen.



2008-09-01 @ 21:12:36
Postat av: Josefin

Amdy Warhol var astuff!

2008-09-02 @ 13:19:58
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Josefin

"andy" warhol menade jag förstås..

2008-09-02 @ 13:20:28
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Viktor

Jag ska verkligen jobba på att inte tappa något porslin eller glas, tack för omtanken!

2008-09-02 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0