Dansar nedför ditt stup i rekordfart

Alla soldater satte av för att bli miljonär(er). Men tänk gärna bort -er eftersom, jah.

Jag känner mig som tjuren Ferdinand, och då menar jag verkligen det! Sådan har jag varit hela mitt liv. Exempel: Ikväll spelar Håkan Hellström. Men jag väljer alltjämt att stanna hemma. Kalla mig tråkig, visst, men äh jag vet inte. Håkan har aldrig riktigt blivit min grej. Jag har till o med varit med på signering, han gillade mig o så men det räcker inte. Håkan är en sådan man gärna hade gillat jättemycket men man känner ju så tydligt om man tycker en artist är döschysst eller inte. Ja han gör bra musik men nej, ikväll laddar jag upp med Gyllene Tider, U2, Oasis, Sugarplum Fairy, Razorlight eller Franz Ferdinand i dvd-väg.

Vi får se vad det blir. Dessutom, jag har litegranna hittat mitt flygintresse med anledning av mitt projektarbete i skolan såååå.

Förresten. Per Gessle sa i en intervju 2007 att det kanske blir något mer med Roxette och menade att de har inte stängt någon dörr ännu. Innebär det att det kanske kan hända något i framtiden? Vi får väl se. Det hade nog blivit stora rubriker. "ROXETTE GÖR COMEBACK". Tänk er, det hade inte varit fel. Senast var 2001 och då var jag knappt 11 år. Eller jag var kanske 11. Jag lyssnade på The Ark och Roxettes då nya platta Room Service. Inte illa.

Imorgon är det lördag. So don't forget the saturdaysocks.

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjuren Ferdinand är söt!

2008-09-26 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0