And your dreams come true, för att de måste? Let's dance in a week


Varför jag tycker Andy Warhol är knäpp borde tyda på ett trasigt förhållande *host*kulturhistoria i ettan*host*. Men att skriva att han var knäpp gör ju också att folk hajar till, "shit vilke crazy typ, honom skulle jag vilja veta mer om!". Andy Warhol togs även upp på nutida konstlektionen idag. Men jah, han var knäpp, men jag lyssnar ju på Velvet Underground och där hade han ju ett finger med. Så avgör själva vad jag anser om honom :)

Dessutom att Johan Lindqvist idag i GP listade några underskattade artister/band och däribland tog med Oasis värmer. Att även ifrågasätta Abba var skönt, jag gillar Abba, men det var skönt att någon bröt Abbatransen som pågått väldigt länge nu. Just det, Johanponken nobbade även Beatles genom att lägga dem på listan med överskattade artister/band. Det var roligt. För att uppnå evigt liv behöver du nu, Johan, endast ge The Ark fem fyrar efter deras konsert i Göteborg. Lycka till!

Långt inlägg. Men var tåliga. I'll be back, nu till helgen kanske ni får en längre rapport från Charlies. Eller kanske redan på fredag. Det ni, ponkarna är på G och det vill inte säga litet. Oh förlåt, de är ju på C förstås...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0