STORMVARNING 1


Det spelar ingen roll om bilden är suddig eller så. Vi får väl skylla på italienarnas tv-monitorer. Men så stod jag på deras stora flygplats Fiumicino igårkväll och får syn på den röda fliken med vita bokstäver vars begynnelsebokstav är B. Antingen så är det någon som vill trakassera mig eller så är det någon som flirtar med mig. Det känns lite narr-aktigt. Hursomhelst, ni som har hört Telefunkers vet att våran låt är grym och att det finns flygbolag som försöker likna oss får väl ses som ett gott betyg kanske...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Italienarna måste har hört Telefunkers på MySpace!

2008-10-27 @ 21:45:01
Postat av: Artur

Ja det måste va så. Jag kan inte tro nåt annat...

2008-10-27 @ 21:51:26
URL: http://ajjmarebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0