Pojken heter Artur!

Jag är hemma. Och jag kommer med budord från SAS inflight-tidning skrivna utav Chris Andersson:
"If you're a kid you probably have more time than money. That's the force behind MP3 file trading, wich is kind of hassle but is free... But as you get older, the equation reverses and $0.99 here and there no longer seems like a big deal. You migrate into a paying customer".

Rom var väldigt trevligt. Jag vill nog tillbaka tror jag. Eller något sådant. Vi får väl se. Jag tänker i alla fall hosta upp massa spännande bilder och berättelser från mina nyupplevda äventyr i den stora världen...


Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur smakade kaffet i Rom?



2008-10-27 @ 21:52:38
Postat av: Artur

Jag vet inte. Jag smakade aldrig...

2008-10-27 @ 22:02:47
URL: http://ajjmarebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0