Jag fick en bulle, bara en sån sak...

Så jag fick en bulle. Eller jag upptäckte det lämpligt nog i morse innan jag gav mig av till skolan. Det är ju hur smickrande som helst. Vilken oerhört snäll tanke att stoppa ner en bulle i en liten grej... ja mena ask, skicka med ett textmeddelande å så.

Jag har idag i övrigt varit väldigt väldigt förkyld. För att inte tala om halsen. Och vi som ska åka till Stocholm på onsdag. Hope I don't get fever. Nu sitter jag med världens läskigaste halstablett i munnen. Jag har inte haft någon större tro för halstabletter so this better work. Ska sjunga imorgon igen...

Än en gång, TACK FÖR BULLEN. Jag ger igen, eller ja alltså på ett fint sätt...


TA EN BANAN!/ ARTUR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0