Gud va BRA

Vi hade ännu en såndär helt euforisk spelning häromkvällen. Jag börjar bli van om att det alltid blir sådär galet när Telefunkers spelar. Håhåjaja, vi spelade som sista akt ut för kvällen på caféet Ljungblads i stan' och jisses. För det första kokade lokalen, det var redigt varmt och alla satt på helspänn å väntade på kvällens stora final - Telefunkers.

Sen så började vi och ja, jag kan inte återge vad som hände exakt. ALLT VAR BARA SÅ BRA. Gud va BRA. Bästa låten för kvällen? Hm ja alltså, Ready to live var inte dum alltså. Go Bananas är ju alltid, jah ni förstår! Boboboo kammar nog hem priset för kvällens bästa låt. Då bröt euforin lös tror jag.

Oh jo jag gjorde ju vattenkanonen också, ni vet fylla munnen med vatten och likt ett vulkanutbrott/explosion skjuta ut vattnet i luften. Ah den kvällen.

Men allt kul har ett slut men vi kan fortfarande se fram emot något. Bandet spelar igen imorgon. Så gå in på våran myspace och ladda upp. Imorgon har våran nya låt Danceband premiär. Stimmad och klar :D

Låtlista för Telefunkers på Ljungblads oktober 16:
Right Right Baby
Let's Go Out and Rock!
Go Bananas
Our Summersong 7000
Ready to Live
Boom Baby
Boboboo

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir så glad när ni rockar loss!



2008-10-17 @ 23:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0