Gör slut med din pojkvän, bli ihop med mig istället

HEJ. Jag kom iväg till Stockholm ändå. Såg på generalrepet av Cabaret på, jah vad det nu hette. Rickard Wolf var med i alla fall och lite andra skådisar. Rickard passade oerhört bra in i sin roll vill jag säga.

Efter ännu ett besök hos Pet Sounds så konstaterade jag att de inte bara har dålig sortering, nej, de har även tråkig personal som varken har Brainpool eller JET inne i butiken. DE HADE INTE ENS EN SAMLING MED BRAINPOOL. Och de ska vara en hipp skivbutik? Pet Sounds ner, Bengans upp. För på Bengans kostar inte skivorna som ett sjuvåningshus och där är det sorterat och de har skivor inne. Jag köpte i alla fall en skiva för att trösta dåliga Pet Sounds. Det blev en skiva med 22 Pistepirkko! De är, roliga...

På vägen hem från Stockholm igår lyssnade jag främst på U2. Tacka iPod video vetjag - U2 live in Paris 1987. Sen kom Malin så jag presenterade Whyte Seeds för henne. Bra band, de borde komma ut och spela igen. Släppa ett nytt album och ha en liten blygsam höstturné i slutet av november eller något. Gitarristen är med i Pacific ni vet.

Väl hemma väntade nytillkomna medlemmar till skivsamlingen. Nytt med Oasis, Hello Saferide och Bo Kaspers Orkester. Bo Kaspers har gjort en härlig platta, den är inte dum! Popkidsen skulle gilla det, tycker jag...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Josefin

hade de inte brainpool? på pet sounds?! skandal!

2008-10-11 @ 22:03:05
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Artur

Nope de hade inte Brainpool, trist butik...

2008-10-12 @ 13:13:45
URL: http://ajjmarebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0