Oh shit!

Nu blir det bara mer och mer! Spänningen och hastigheten ökar allt snabbare inför den låååååånga hala utförsbacken... vilken vi borde nå strax efter att jullovet är slut hehe.

Idag fick vi ännu en uppgift vi ska göra i skolan. En klasskompis konstaterade att vi har bara massa konstiga uppgifter att skriva om. Man kan kalla det för "flummiga" uppgifter. Fast lite kul är det ändå. Arbetena är lite psykadeliska svar ja, men om de är så flytande måste man ändå få forma det som man vill själv. "Det blijnopbs

Strunt i det.

Jag lyssnar på Buzzcocks, punkrock från 70-talet. Jag gillar enkla låtar, enkla melodier, enkla texter och okomplicerade ackordföljder. Lyssna på Telefunkerslåten Danceband så kanske du förstår VARFÖR. Danceband är förresten urflippad men bra. Eller det kanske var fel ord men, JÄJÄ! Både Mando Diao och U2 ska släppa nytt nästa år. Det ni. Och Per Gessle vill ut och spela i Europa igen så se upp. Party Crasher når kontinenten nästa vår.

Dessutom börjar det bli dags för julklappsönskelista. Så det får väl som sedvanligt dyka upp här ganska snart...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar mig snälla barn! Tror du det går att ordna?



2008-11-25 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0