Lovesick/ Ni vet att jag var där


Jag måste få avreagera mig lite nu!!! Riffet till denna låt har varit på mitt huvud ända sedan jag ätit min frukost i estethuset denna dagen. Jag blev förstås tvungen att finna en dator för att höra den. Så jag och Jonas LA begav oss till elevrådsrummet där vi fick höra Broder Daniel framföra Hardened Heart för sista gången. PUH! Fast senare på dagen satt jag och St Nicolaus i studion och kollade samma klipp igen. I had to. Vi kollade lite annat BD också...

På lördag får vi hoppas att jag träffar Halmstads och hela Sveriges Popgaljonsfigur nr 1. We'll see. Snälla lilla rara ge mig en ärlig chans nu när tillfälle ges. I have to.

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ångrar att jag inte var där faktiskt. Varför är det så varje år att allting är samtidigt? Var du på Sigur ros förresten?

2008-12-03 @ 20:07:49
URL: http://anorak.blogg.se/
Postat av: Artur

Hm jag minnst inte riktigt, jag lyssnade på dem iaf, minns att jag satt och åt en hamburgare med Jannica bla om jag inte minns fel, fast det tog ju inte typ en timme att äta upp den haha

2008-12-04 @ 21:34:22
URL: http://ajjmarebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0