At the Flophouse

Just nu sitter jag och lyssnar på Svensktoppen. Listan som för det mesta befolkas utav tråkiga låtar. Förutom när The Ark skrev svensk radiohistoria och låg i top med både The worrying kind och Absolutely no decorum. Just nu spelar de For the sun med Amanda Jensen. Hon är inte så dum ändå. Lite ljus kanske det finns ändå på Svensktoppen hoho.

Jag är förkyld förresten. Ska ner och repa med bandet sen. Får svänga förbi affärn' påväg till replokalen och köpa en redig chokladkaka att stoppa i mig. Det brukar pigga upp. BWO ska visst vara med i Melodifestivalen i år. Inte mig emot att skicka dem till Ryssland. Hellre dem än Måns Zelmerlöf. Haha Markoolio ska visst också vara med. Vilken bra koll man får genom att lyssna på Svensktoppen...

Nej nu tröttnade jag på Svensktoppen. Satte på en favoritlåt från Razorlights nya platta, Hostage of love. Den är riktigt helt-okej-skön och bättre. Ska jag tipsa om något annat blir det glada låtar med Babyshambles. The Blinding Ep är bra.

Arturs-skivtipsar-lista:
Razorlight med Slipway fires
Babyshambles med The blinding ep

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas chokladen smakade! Sitter i bilen och diggar kiss på radion



De är inte heller så tokiga...ses ikväll kram mamma



2008-11-23 @ 14:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0