Sommartider

Tänk vad skönt det ska bli med sommarlov ändå! Inte ha NÅGRA krav alls. Det vill säga att man inte har skolan att tänka på. Ska bli otroligt trevligt. Får man lust att skriva på en låt gör man det och vill man åka till Bengans och handla skivor så gör man det. Jag ska nog gå på Timo Räisänen, Salem Al Fakir och Magnus Uggla när de spelar på Liseberg. För att inte tala om Way Out West i Göteborg. Band som Mando Diao och Franz Ferdinand kommer. Ja jag vet, ni vill slå mig med en bok i huvudet och ropa "HÅKAN HELLSTRÖM & BRODER DANIEL OCKSÅ!". Men jag blir inte lika upphetsad av de namnen, det är helt enkelt inte tillräckligt spännande.

image124 image124

Drömmens laguppställning förutom de som redan finns är förstås att band som Razorlight, Sugarplum Fairy, kanske Whyte Seeds, Kings of Leon och något annat kommer. De riktigt största banden hade varit värdelöst fantiserande, till exempel Oasis. Supergrass hade varit oerhört kul. Men glöm att nämna namnet U2, släng dig i väggen. Det är som att önska att Elvis eller Beatles skulle komma. Lycka till. Läste förresten att Oasis ska komma med nytt i september. Oh va roligt! Dessutom hörde jag att U2 satsar på att komma med nytt studioalbum runt oktober kanske. Det verkar helt crazy, någon slags hint av psykadelisk pop, fast det är nog inte så konstigt som ni tror. En mäktig basgång förvånar inte, det är trots allt U2. Jaja, vill det sig väl kanske de år 2009 gör det de alltid har älskat, att turnera...
Fortsättning följer, jag återvänder till plugget.

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja jag vet, ni vill slå mig med en bok i huvudet och ropa "HÅKAN HELLSTRÖM & BRODER DANIEL OCKSÅ!"

haha, du tänkte på mig eller? :)

2008-05-20 @ 23:30:35
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Artur

Ja okej haha men det finns nog flera som skulle vilja göra det också ^^

2008-05-21 @ 16:47:46
URL: http://ajjmarebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0