Just Another Summer...

Ännu en sommar står för dörren. Själv sitter jag och lyssnar på en låt som får mig att tänka på förra sommaren. Samtidigt som jag och Niklas satt och lutade oss mot kravallstaketet på Way Out West vid en av scenerna spelade Hello Saferide sin hit 'If I Don't Write This Song Someone I Love Will Die' på en annan scen så att det hördes vida eller om det var '2006'. Nej det var 'If I Don't Write This Song Someone I Love Will Die'. Men, it brings back memories. Det blir Way Out West i år igen. Undrar om det blir lika minnesrikt som förra årets hum. Jaja det blir det säkert! Själv hoppas jag de släpper några fler namn som kanske tex Sugarplum Fairy. Vi vet i alla fall att Franz Ferdinand o Mando Diao ska vara med o plinga med sina instrument. Håll i hatten...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0