Hej igen, last day of the miner's strike... så att säga

Hemma igen. Sundsvall var lite kallt ska jag erkänna. Men The Ark ska ändå spela där i sommar. Dessutom hann jag göra Stockholm på sisådär någon minut. Ingen velighet där inte.

Band som U2, Echo&theBunnymen, Shout Out Louds, lite Duran Duran samt Razorlight har bjudit mig på underhållning. Särskillt idag bjöd U2 upp med en konsert i både ljud och bild, tack iPod video. Oh, last day of the miner's strike, innan veckan. Lite långsynt. Jag är trött. Skriver mening för mening och tänker inte på hur detta ska hålla ihop nu. Sov så gott. Get yourself a blund. Blund som i svenska, ni vet...

Ta en banan!/ Artur

Dagens låt: A Track And A Train - Shout Out Louds, mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0