Grrrrrattis! Jag mena GRATTIS

Grattis Sofia! För precis ett år sedan gratulerade bloggen dig på din 25-årsdag. Med enkel matematik förstår vi då att Sofia i år fyller 26. Nu ska jag komma till saken. Grattis på din födelsedag! Hoppas du får det trevligt bland alla revisorer denna trevliga majdag! Många "trevligt", kanske inte min svenskalärare gillar. Nåja om du läser detta Maria. Var god mot mig. Grattis Sofia!

Beatles skrev låten Happy Birthday, såsom det ska låta.
Lyssna o njut :)
Happy Birthday - Beatles

Oh jag hittade en äkta "ha den äran"sång framförd utav Beatles oxå
Happy birthday to you

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-05-30 @ 11:24:53
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack för de fina gratulationerna. Ska lyssna på båda låtarna lite senare. Nu gör jag reklam för din blogg på facebook, hoppas några fler hittar hit!
Många kramar från systeryster

2008-05-30 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0