ETT HUNDRA KRONOR

Jag skrev i söndags att det skulle vara väldigt skönt om den kommande veckan vart över på några sekunder. Johotack  den har ändå linkat sig förbi och det är skönt. Man är trött och vill ha lite ombyte i livet nu (sommarlov?). Jag ska köpa cd-skivor, U2 har tex än en gång bestämt sig för att hova in mina pengar. Men jag kommer också sitta vid pianot och låta låtarna komma. Det är precis så det går till, förutsatt att man inte får idéerna på något annat sätt. Det är spännande att skriva låtar för man vet aldrig riktigt vad/hur nästa låt blir. Förresten är det snart EM i fotboll. Hade varit kul att skriva en meningslös inofficiell fotbollslåt. Faktum är att jag redan har börjat. Varför? Pga av alla reklamavbrott på TV 6...

Förresten Ernst, kom tillbaka till Sommartorpet. Det stackars huset förfaller utan dig och vad är en svensk sommar utan Ernst och sitt sommartorp? Ge mig potatispizzor, ge mig sommartorpet, ge mig sommar, GE MIG ERNST!

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0