Daddy's gonna pay for your crashed car

Det finns människor som gärna pålyser hur fruktansvärt dålig en artist är för personer, vänner osv. Man kan undra vad de vill uppnå. Är det att skaffa sig någon slags makt? Är det inflytande de vill ha? Har de behov av att ha kontroll eller vad är det? Säg vad ni vill men jag brukar akta mig att påtala för människor hur otroligt dåliga deras idoler inom musiken är. Vad är det som är meningen egentligen? "Usch vad dåliga de är". Jo tack för jag vet ju hur mycket tex The Band betyder för dig...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hur tänkte du där? Jag förstod inte riktigt.

2008-05-12 @ 00:01:54
URL: http://ajjmarebel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0