But honeeeeeyyy, please don't cry

Sådärja, jag kom på att en annan platta håller måttet. Fortfarande Timo i och för sig. Men här har ni debuten. Lite mer soft eller vad ska man säga. Men ack vad mycket Timo det är. Denna plattan för mig tillbaka till sena oktober 2007. Samtidigt som jag var påväg ner till Göteborg för att sova över hos min syster över helgen spelades 'Lovers Are Lonely' i iPoden. Ord är nog inte tillräckliga kanske, särskillt när man hör en låt som tex Lovers Are Lonely, Halo eller With A Mask On. Huh. Stämningen på skivan passade mig nog ganska bra vid den tiden. Oh tänk om det hände igen, det var mysigt, fastän alla var trötta och det var mörkt och kallt. Senare i november såg jag honom på Pustervik. Maken till vilken fansälskling den ponken var... Jaja här har ni ett annat hett tips att ha till i höst haha.

image132

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Martina

Men alltså¨, jag är ju Kär i Timo. Och så är det ju

2008-06-02 @ 22:49:04
URL: http://anorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0