T-t-take a bow!

Hej! Bara av att skriva på den här bloggen gör att man känner sig en aning popigare, roligt. Förresten har ni hört att Irland skickar en kalkon som bidrag till årets ESC nere i Belgrad med låten 'Irelande, Douze Pointe'? Vad är nästa steg, skickar vi om några år en pipig pissmyra-trio? Tänk er en indiemyra, där du Håkan Hellström, fick du något att bita i. Myrindie, skogen är kanske den nya popscenen.

Huh, jag föredrar i längden asfalt. Det är mer eller mindre känt. Lyssnar förresten på Timo Räisänen just nu för att om en stund stå och spela trumpet på en läxa. Noter och gojs. Musikteori äär inte min grej, utomstående kanske tycker det kan vara pyssligt och kul men jag däremot. Det känns som att jag är tvungen eller ska kunna det, jag utövar ju musik... Innan allt växer för stort här skulle jag bara vilja säga att jag hade gärna bytt plats med någon av medlemmarna i Sugarplum Fairy. De är just nu i en studio någonstans i Spanien med världens utsikt och spelar musik med duktiga producenter och deras liv allmänt leker lekande lätt. Verkar det som. Och jag hade gärna velat ha en insikt i deras just nu väldigt fina liv, om det nu är så. Just nu lyssnar jag på 'Carry Me Home' med Räisänen, kanske bidrar till mitt dagdrömmande önskande. Så är det och jag hoppas att jag en vacker dag också får uppleva något sådant. Hade verkligen varit oerhört fhjffhaguye. Ahhhhh :) Jag har i alla fall skrivit Take a Bow och spelat pop med Niklas, Dennis och Filip. Min lilla kärleksförklaring där ja...

Ta en banan! / Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0