Räserfisken Dante

 HEJ. Pappa undrade såhär när det ungefär fortfarande är morgon vad jag tänkte göra idag. Jag sträckte på mig och sa att jag vet inte, kort därpå lade jag till att min iPod ligger på laddning när ämnet snöskottning kom upp. Pappa sade då att jag kanske skulle skriva en låt, en låt om snöoväder o "elände". Det är i och för sig ingen dum idé. Att skriva en bra låt om snöoväder och elände.

Sitter och lyssnar på Säkert! här nu. Hon är riktigt bra. En artist man inte skulle tacka nej till att se igen. Såg henne två gånger förra sommaren och hon var riktigt bra. Hon är faktiskt lite sommaren 2007 för mig. Jag satt och lyssnade på texterna o de fina låtarna och jag tycker fortfarande textraden "dom jävlarna ska skjutas" är grym. Ha det så trevligt i snöyran i dag. Ring mig!

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0