Let's call it the comeback

Hej allihopa! Nu är vi här igen. För att hedra minnet av Ajjma Rebel har jag(Artur,Jonas) och Niklas bestämt oss för att fortsätta att skriva på denna bloggen. Dessutom har vi valt den designmallen som Dennis, våran trummis, tyckte vi skulle ha när vi skapade bloggen i mars 2007. Dock hoppas jag och Niklas på att bandet ska göra en sista-första-hejdå-spelning. Hade varit kul för att visa alla att Ajjma Rebel är/var ett band med grymma låtar. Jag lovar er. För min del får Ajjma gärna ånga vidare. Men jojo vi får väl se. Nu är vi tillbaka igen efter uppehåll. HEJ

Ta en banan!/ Artur


Hej! Roligt att se att alla inbitna rebeller är kvar här och läser vår dödliga blogg! Dödligt bra blogg. Eller kanske är den gudomligt bra? Ja, det är inte upp till oss att avgöra. (Förresten, testa att säga dödlig flera gånger snabbt... det var inte det lättaste man kan göra en måndag som denna).
Hur som helst, jag ser att Artur redan gjort sin hälsning och jag har väl inte mycket att tillägga förrutom att vi numera går under namnet Fantompojkarna, vilket betyder Niklas+Artur, i princip. Det känns kul att börja blogga här igen och den här bloggen känns konstigt nog fortfarande fräsch!

Ta en funderare!/ Niklas

Kommentarer
Postat av: juliet

Kan ni inte ändra där uppe, så att det står Fantompojkarna? =]
För övrigt är det härligt att se bloggen tillbaka igen =D.

Jag är glad!

2008-03-21 @ 00:34:22
URL: http://julietjuliet.bilddagboken.se
Postat av: Artur

Hm ja vet inte riktigt, Ajjma Rebel är ju liksom inte riktigt nedlagt verkar det inte som...

Bloggen är på g igen iaf =)

2008-03-21 @ 15:01:37
URL: http://ajjmarebel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0