"Jag vill bara ha..."


"Jag vill bara ha en kram!"
- Niklas hjärna (26 mars 2008, 18:29)


Det är de orden som min ena hjärnhalva har upprepat om och om igen under hela eftermiddagen, men tyvärr fanns det inte någon söt flicka där som kunde få tyst på den tanken...

Den andra halvan fick göra sitt huvudnummer under förmiddagen dock när jag ringde och mejlade till några företag angångende sommarjobb. Jag har inte fått något svar än, men när jag ringde till Bäling Avfallscentral så sa de att det fanns chans, jag skulle bara höra av mig om tre veckor. Håll tummarna för mig!

Jag träffade Håkan Hellström igår föresten, det var intressant. Det var första gången jag var på signering faktiskt. Det var Julia som frågade mig om jag ville med dagen innan, det var faktiskt egentliga anledningen till att jag åkte till Göteborg den dagen, för att träffa henne! Jag kom på att Jonas faktiskt hade frågat mig veckan tidigare om vi skulle gå till Bengans och Håkan, så jag drog med honom. Det blev en väldigt kul dag, igår!

Ta en funderare!/ Niklas

Kommentarer
Postat av: Elin

Sök jobb på en massa ställen via nätet! Det var så jag fick mitt jobb på Amnesty för sommaren

2008-04-02 @ 08:34:10
URL: http://elinblau.blogspot.com
Postat av: Anonym

kul att ni träffade håkan:) och nej förresten känner inte julia, vet mest vem hon e och så^^

2008-04-04 @ 00:14:59
Postat av: juliet

Jag får känna mig hedrad helt enkelt. Blir glad i hjärtat. Och ja, det var en väldigt kul dag! =D

Förresten, vem är det som vet vem jag är?! =O

2008-04-09 @ 18:38:25
URL: http://julietjuliet.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0