Han är så pop

Jag kommer förmodligen inte verka lika desperat att bli popstjärna som min bror Artur här, då han faktiskt är otroligt mycket mer insnöad den där poppen än mig. Det var till och med han som fick mig att börja lyssna på pop, POP! Om jag inte hade träffat Artur så hade jag antagligen gått omkring och lyssnat på metall, ni vet det där med dubbeltramp, nedstämd elbas och distade guror. Men nu känns allting mycket ljusare, hoho!

När man sitter och snackar om popband med Jonas så känns det nästan som att man snart kommer stå där på en stor scen och rocka loss, fantasin flyger liksom iväg...

Nu sitter jag med The Hives - A Little More For Little You i öronen och har precis tutat klart trombonen för ikväll, jag har nämligen lektion imorgon. Har alltid ångest inför trombon-lektionen, övar inte tillräckligt. Men jag spelar ju bas på dagarna hallå... MEN DET ÄR PÅSKLOV SNART!


Ta det lugnt! /Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0