Håkan&Artur

 HEJ. Inser såhär efteråt att jag hade det riktigt trevligt i går. Verkligen. I går fick jag ett sms från Niklas där han undrade om jag var sugen på att följa med på signering av Håkan Hellströms nya. Julia skulle med ska tilläggas. Jag hade funderat på det veckan innan och säkert fört fram frågan hos Niklas men jag var lite tveksam. Jaja det hela slutade med att vi igårkväll befann oss på Bengans i Gbg. Vi sa hej till Håkan, ponken tyckte jag hade ett fräckt namn och och... Eller såhär var det. Håkan frågar om jag verkligen heter Artur efter att ha utbrustit i att det var ett fräckt/coolt namn. Jag svarar att "vi kan väl säga att jag heter det?^^" varpå Håkan säger att han "gillar sånt"  osv. Konversationen fortsätter och Håkan visar att han bryr sig, det verkar i alla fall så.



Jaja kul kul!
Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Bror

Ja han var trevlig faktiskt!

2008-03-26 @ 15:38:50
URL: http://ajjmarebel.blogg.se
Postat av: Elin

haha.. "vi kan väl säga det?"...

2008-04-02 @ 08:33:05
URL: http://elinblau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0