Do not deny, it's not TRUE! oooooo!

 Joooo det hade inte varit så dumt att bli rockstjärna trots allt. Dessutom, jag tänkte dra med mig bror St Nicolaus(Niklas för er som inte hänger med) ner i pladasket. Vi kör fräsiga, laddade, uppvridna och aaaaahhh!... helt otroliga låtar helt enkelt. En del kanske under två minuter - små explosiva kreationer. Sitter just nu och skriver upp titlar som bubblar upp. Det är kul, jag kokar av idéer tror jag. Det känns så.

Hej Niklas, och alla andra. Kommentera så vore ni snälla ^^ Jag har förstått att jag har ett behov av att synas och bli bekräftad såååååå - därför är jag med i rockband och är helt bananas. Det är kul. Folk fattar inte alltid vinklarna men, det gör inte så mycket. I rockband får man bra saker som tex: gruppkänsla, intern sjuk humor och någon annorlunda gemenskap och dessutom en slags berg&dalbana. Det där sista kändes inte riktigt logiskt. Men jooo i bland kan det faktiskt kännas så när man är med i ett band.

Ha ett trevligt påsklov, för er som har det...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det är underbart när idéerna bara sprutar.. :p Jag önskar att jag upplevde det musikaliskt oftare :p

Lycka till med bergochdalbanan :p

2008-04-02 @ 08:18:32
URL: http://elinblau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0