Tjena allena

Japp det var min grej of the day. En annan bra grej idag var paprikapulver som krydda. Fantastiskt bra då jag upptäckte till min fasa att det inte fanns någon riktig paprika att tillgå. Hjälpes. Men resultatet i stort var ändå bra! Lite för salt kanske, nej det var en lyckad paj. Jag utnämner nog mig själv till dagens mästerkock helt enkelt! Dessutom skulle jag vilja tacka Sugarplum Fairy och Razorlight för underhållningen.

Puh puh. Nu vidare till nästa grej. Ikväll åker jag till några sköna kompisar och tittar på fotboll. Sverige möter Ryssland i den sista gruppspelsmatchen i EM. Hoppas att vi vinner. Ryssland måste vinna för att gå vidare så vi får se upp. Har vi tur hamnar bollen på Henkes huvud och flyger rakt in i mål några gånger. Eller att Elmander bara dundrar in den rakt in i kaklet. Vi får väl se hur det går. Heja!


Dagens resultat :)


Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0