New breed

Ny dag, ny sol (eller nej men jaja), nya sarkastiska blogginlägg. Oj förlåt, nu använde jag ett ord utan att tänka efter vad det betyder. Man kanske skulle ta sig en promenad och strosa omkring som en o annan romantiker lär har gjort i parken. Eller jah. Jag ska i alla fall borsta mina tänder. Sen får vi väl se. Sista riktiga skoldagen i morgon. Det är bra. En annan sak som inte riktigt känns lika bra är att jag inte har någon tanke med detta inlägget. Skriver liksom mening för mening. Varje mening är en liten egen utbrytarrepublik. En egen liten stat. Den är fin dendär låten 'Det här är en dag att bli kär på' utav Bo Kaspers Orkester men tyvärr. Jag tycker det är lite för varmt, i alla fall i mitt rum...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0