Min hälsning

Samtidigt som det sker razzior nån annanstans i världen eller som någon upplever en mardrömslottning så sitter jag här lagom förkyld och ganska trött i en idylliskt regnig sommar. Det är tyst och skönt. Nyss skrivit en riktigt bra låt, så jag är ganska nöjd och kan luta mig tillbaka innan det är dags att börja om från grunden med nåt nytt. Den nya låten är någon slags sommarlåt med ganska glad "spring-i-benen"känsla. Jag gillar det, hoppas andra faller för det också. Dessutom, den är påkommen på midsommarafton, kan det bli bättre? Nåja grundidén i alla fall. Resten av låten föll på plats härom natten. Plötsligt rann det bara till och allt var nerskrivet på några minuter. Det var samma sak med tex Boboboo, jag anar ett mönster. Eller så är det något annat. "Och jag vet, jag vet, du hade tyckt om dem... "

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir jag nyfiken!

2008-06-23 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0