Jag har det i mig

Skapande har inget tidschema, det bara kommer närsomhelst. Om det så skulle vara 01.36 på (kvällen haha) natten. Det är vid sådana här tider jag inser att jag måste vara påväg att bli ett geni. Jag har det i mig helt enkelt. Jag hör låtar varje dag som jag lika gärna skulle kunna ha skrivit. Jag är lika bra som vilket wannabe-indie band som helst. Till och med bättre än vissa. Fast vi ska inte blåsa på för mycket glöd nu kanske. Inte gå in på detaljerna så att säga, dem får ni spekulera i. Jag vill bara säga att jag har skrivit en låt med hint till sommaren. En låt som ska få er att säga i era kompisars öron när ni ser Telefunkers att "åhh de är så himla bra!". Precis, jag vill önska er en trevlig söndag. Jag.

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0