Hon vill sväva över ängarna

Jag lägger ner min utredning om huruvida Kristian Anttila är en bra popartist eller inte. Jag orkar helt enkelt inte. Däremot har jag funderat över hur det skulle ha varit om Göteborg var huvudstad istället för Stockholm. Tänk att landa på Landvetter och kaptenen hälsar välkomna till Göteborg - "våran huvudstad". Dessutom skulle det vara ombytta roller, Landvetter skulle vara den stora flygplatsen och Arlanda dendär som knappt har en åskådarterass. Jag mena, som inte har någon. Hej LFV. Eller det kanske inte heter LFV längre i och för sig.

Jag tror jag tar och bakar bröd istället. Som jag sedan äter upp. Ingen dum idé.

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0