Gräddfilens vänner

Låt mig presentera ett fantastiskt eminent sällskap: Gräddfilens vänner. Detta otroliga sällskap gör nothing but eating gräddfil och samtalar om dess viktiga inverkan på våra liv med sin runda smak. Runda smak? Vad är en rund smak? Finns det trekantig smak? För att inte tala om den femuddiga smaken eller den fyrkantiga. Nåja ni kanske har fattat grejen. Hursomhelst. Det liknar nästan Lövens intresseklubb, hur de hänger där och noterar allt intressant, nja.

Det här blev inge vidare. Känns som att dethär med Gräddfilens vänner rann ut i sanden, eller rann ut i gräddfilen haha hoho. Jah. Men jag lovar att äta gräddfil till middagen idag och att prata om det när jag en vacker dag blir sommarpratare samt att lyssna in mig på Kristian Anttila. Se om det håller... se, jag mena höra. Som att se om det är gott, smaka istället.

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag joinar klubben! gräddfil istheshit.

2008-06-29 @ 16:19:26
URL: http://thedrowners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0