Chances are we might be stars and live forever

It's time to react. "Oslo är Sveriges huvudstad". Jag kan inte ta det helt enkelt. Det håller inte, vi kan inte gå med på något sådant här. Jag har varit i Oslo en gång, rätta mig om jag har fel. Jag var liten och bodde på ett fint hotel som jag inte minns något av. En dag blåste det men min syster hade en röd jeansjacka så det ordnade sig. Rött kan vara snyggt joho.

Jaja men hörreni engelsmän. Tack för popen men OSLO ÄR INTE SVERIGES HUVUDSTAD. Skulle jag säga att Edinburg är huvustad i England kanske? Nej, trodde väl det. Dags att varva ner med lite 100 Höjdare eller Wannadies. Take it easy här eller här för den delen.


Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Josefin

gillar du wannadies? det är bra. människor som gillar wannadies är bra människor.

2008-06-30 @ 18:48:16
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Artur

Jooo de är bra :)

2008-06-30 @ 19:26:17
URL: http://ajjmarebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0