Are you really gonna do it this time?

Hej! Här sitter jag och lever som om det redan vore sommarlov. Vi har bara en riktig skoldag kvar och den lär inte bli sääääärskillt smärtsam. I dag lyssnar jag delvis på Razorlight. Bandet som uppenbarade sig för mig på Ullevi 2005 som förband till U2 och blev ett av mina soundtracks till sommaren 2006. Sätt på låtar som tex In the Morning, Upp All Night eller Leave Me Alone och jag får genast minnen. Listan med låtar skulle kunna bli jättelång, eller helt enkelt ta deras två album.



Mina tankar går väl också till Down&Ups som verkligen blev en del av sommaren 2006. Jah i alla fall. Nu ska jag sätta sprätt på lite låtidéer. 'Saturday Goo', ett nytt alster, jag gillar det gladriffiga mantrat över våra låtar. Det är så det ska va, det är Telefunkers. Jag gör det jag är bäst på, skriva låtar som har ett glatt humör. De riktigt ledsama låtarna med den mest gråa och trista sorgen får någon annan sköta(fast tänk om jag skulle börja skriva sådana låtar också, då skulle jag ju erövra hela världen, nåja i alla fall Tyskland). Ha en trevlig helg och en glad sommar!

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0