Meet Me In the Bathroom

Together we fall apart, together we'll be allright

Charlies skrev detdär i en låt en gång. Bara så att ni vet. Hursomhelst. HEJ. Jag sitter här och sitter. Strokes har spelat för mig de senaste dagarna. Jag var ju inne på att rota upp dem redan innan sommarlovet för jag tyckte de var sköna.

Imorgon pallrar jag mig till Stockholm för att se hur bananas de egentligen är i dendära stan'. Hoppas att jag får chansen att spela där en vacker dag. Dessutom följer en dator med, så ni får veta vad Arturponken gör för upptäckter i världen. Detta osammanhängande blogginlägg släpar sig dessutom vidare med att Sugarplum Fairy än en gång ger mig mindre komplexitet. Om det nu var rätt. Deras nya singel The Escapologist finns för digital nedladdning nu :) Det är catchy och låter precis som Sugarplum Fairy gör. Tumme upp, inga större hemska överraskningar...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0