Fa Fa Fa Fa Fa Fa Fa Fa Fa Fa Fa Faaaa

Här sitter jag och knarkar The Escapologist, Sugarplum Fairy-låten, den nya singeln. Den håller, jag ogillade den i alla fall inte första gången jag hörde den. Jag mena den är ju braaaaa. Just det, jag hittade en bild på Harry Kullman på min dator. Jag dedikerar bilden till Jonas LA, den förlorade ängeln o tillika the crazy gitarrist i Telefunkers.


Folk skulle säkert tycka jag var konstig som gick omkring helt planlöst idag i livsmedelsbutiken, den lokala lilla här i området. Men komponerar man i huvet så gör man...

Ta en banan!/ Artur


Kommentarer
Postat av: Anonym

En food food låt?

Hur låter det?

2008-07-14 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0