Arthurboy in Sthlm Dreamin' Pt.1

Jaharå, Arthurboy i Stockholm med andra ord. En sak ska medkännas, är man uppvuxen i en småstad så är man. So much to see, som Bono sa en gång i Mexico. I alla fall, jag är här ett år försent haha, och har traskat omkring. Jag har fått tag på nya veckodags-sockar på HM, hallelujah. Men även besökt Allsång På Skansen. Vilket hokus pokus. Inga större dragplåster så credd till Poodles haha. Åh vi får inte glömma, E-Typeponken var där och visade de rätta löparmovesen. Trodde att hans hår skulle fatta eld...

Kasabian, hoppas ni hört dem, Shoot the Runner. Om ni satt bänkade framför tv:n när Live Earth sändes förra sommaren så kanske ni såg ett band som framförde en låt som heter Club Foot eller Reason Is Treason. That's Kasabian mina vänner. Lite lagom hotfull rock o ibland inte. Lyssnade på två av deras låtar större delen av resan till huvudstan' såvida det inte var Strokes eller Zigenarliv Dreamin Pt 1 med Håkan Hellström ELLER tipstisdag hej, The Escapologist med Sugarplum Fairy. Nej kanske man borde testa Stockholms kranvatten o duscha. Eller säger man duschvatten? Mycket nöje, like an old man.

Ta en banan!/ Artur
textteve är fascinerande, fick nyss reda på att Rainbow på Liseberg gått åt h..vete, nej ta en cykeltur istället. Jag säger då det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0