Special appearence by the dogs... eller jag mena Telefunkers såklart

Kvällens spelning, eller nej. Vi har visst passerat tolvslaget, precis. Gårkvällens spelning var. Oj. Jag vet inte vad jag ska säga. Det gick verkligen inte att ta miste på energin som flödade från bandet. Vi hade inte uppträtt på ett tag och plötsligt stod vi där igen på en liten scen och rockade all tillstymmelse till energi ur oss!

Jag vet inte om det finns nån som tog bilder? Jo jag såg en tjej men jag vet inte vem det var. Hon stod där och tog en del. Gulligt. Pappa tog lite också, just det. Någon bra blev det kanske?

Lussevakan fick sin perfekta avslutning när vi firade av en rejälv rockpjäs rakt ut i publiken och antingen var det bara att ducka eller sugas med. Jag tror de sögs med. Jag är redigt trött. Konstigt att jag fortfarande sitter uppe. Jag är knappt vaken egentligen. Bara skriver mening för mening. Jaja. På måndag är det *snyftsnyft* sista spelningen för med Telefunkers i år vilket känns en gnutta sorgligt vill jag erkänna. Men den spelningen ska vi verkligen ta till vara på! Precis som vi gjorde ikväll(ja igår) och gånger 1000000000000000000 ungefär!

Jag kanske skriver mer utförligt när det dagas idag. Hoppas jag hunnit samla mig då. Sov så gott!

Låtlista på lussevakan:
Quit about it
The firestarter
Let's go out and rock
Right right baby
Our summersong 7000
Go bananas
Favourite song #1
Ready to live
Boboboo


Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0