"We don't need no education"


En annan kul grej. Eller vänta, DETTA ÄR EN ÖNSKNING INFÖR FÖDELSEDAGEN. Vad det blir utav det återstår ju att se men, rolig skiva med Beatles. Eller rolig, tycka vad man vill. Jag gillar ena stunden tidiga Beatles och andra stunden sena Beatles. Om man tänker Beatles 63-65 eller 66-70. Åren 65-66 är i och för sig väldigt intressanta. Sextiotalet i högform? Jaja, här är With the Beatles. Jag hade inte blivit ledsen om jag fick denna plattan i födelsedagspresent. Eller jo, men glada tårar... Tala i klartext pojke! I want it, tror jag, jag har en känsla för den...

Ta en banan!/ Artur
eller en massa Beatlesplattor folk? jag har några men resten, det hade varit kul att ha även den i fysiskt format att stoltsera med i skivhyllan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0