Otto och Henke tog en biltur...

En dag i skolan. Ett pyttelitet steg närmare studenten and the final jah nånting. Det bästa vore väl förstås att inte tänka så alls, detdär med ett pyttelitet steg närmare. Ha kul and you'll be there. Så att säga....

Dessutom har jag kommit till insikt mer o mer, jag står inte och tittar på längre. Nu fyller kompisarna 18 på löpande band och vips om några veckor rusar turen till mig och likt en U2-spelning är allt fantastiskt på kortare än en dag förbi, över, "det var det liksom". Eller, jag försökte gestalta känslan lite med födelsedagen där. Nej nu ska jag iväg till ett 18-årskalas. KALAS. Gamla kompisgänget från åren förskolan fram till sexan and still going strong. Ha en trrrrevlig kväll!

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Anonym

God insikt inför sista året på gymnasiet. En som vet.

2008-08-23 @ 12:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0