Jag har aldrig sett mig som en sångerska


Det börjar att dra ihop sig verkligen. Listan med intressanta akter som kommer att besökta Way Out West kan säkert bli lång. Men ett par säkra kort är tex Mando Diao eller Franz Ferdinand. Caesars blir kul, man borde slänga en blick på Broder Daniel också. Sista spelningen är ju - sista spelningen helt enkelt. The Sonics, 60-talsbandet rockar Linnéscenen. Ja vi ska inte glömma Håkan Hellström, eran José González (som jag gärna hade gillat om jag kunde gilla hans musik) eller The Flaming Lips. Det plus massa andra. Just det. Gamla punkrockarna från Storbritannien Buzzcocks kommer. Fast de spelar på klubb så det kommer jag inte få chansen att se men de är klart otroligt sevärda. Ett av 70-talets stora punkrock-akter vid sidan av Sex Pistols, Ramones och allihopa. Ni förstår.

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0