The Times

Idag förde min snälle bror efter ännu en dags hårt arbete med sig engelska dagstidningar hem från den stora staden Göteborg till mig. Tack Viktor. Viktor är oerhört duktig på webdesign och sådant grejs. Jag kan inte riktigt detdär, det verkar väldigt pilligt. Tror jag skriver en låt och ringer upp STIM istället. Men erkänn, vilka kreativa bröder ändå. Viktor kan det ena och jag det andra. Kompleterande gossar precis som bröderna Gallagher eller pojkarna Pelle och Nicholaus från Hives.

Just det, tidningarna. Varför sitter jag plötsligt och ögnar genom varje sida i The Times och Herald International Tribune? Inte för några terroristpojkars rättegångars skull. Nejdå, rättare sagt för textidéer. Inga politiska direkt, mer crazy. Jag hade fått en befängd idé att läsa engelska dagstidningar och bara mata fram.Tyvärr har de inte Bananas-sidorna för den sugne. Men jag kollar ändå igenom för skoj skull. Det enda krångliga med dessa tidningar är att de som många andra tex tidningar i Italien är att de inte är bundna. Varje sida sitter löst. Det är lite av en utmaning att tampas med dessa tidningar. Men ändå, kul att läsa :)

image107

Ta en banan!/ Artur


Kommentarer
Postat av: Bror

ahaa vad det som du skulle ha tidningarna till, din skurk!

2008-04-09 @ 20:55:00
URL: http://ajjmarebel.blogg.se
Postat av: Artur

Jag tänkte att mina influenser kunde få ett annat infall haha "Cranford takes the honours oh I'm just thinking of you and me" ;D

2008-04-09 @ 21:00:02
URL: http://ajjmarebel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0