Thank God it's Friday

Kom hem och fann leveransen från CDON. Queen - Live at Wembley dvd & Oasis - Live by the sea dvd samt Supergrass nya platta Diamond Hoo Ha. Har väntat med spänning på den sistnämnda men jag är för trött för att beskriva hur bra den är.  MEN den är bla inspelad i berömda Hansa i Berlin. Här har storheter som tex David Bowie, Depeche Mode och U2 spelat in. David Bowie spelade in sin platta Heroes och U2 spelade in demomaterial till vad som blev Achtung Baby. Två plattor som knappast har undgått den stora massan. Förutom ni som lyckats undgå det.

Jag har inte varit särskillt duktig på att öva denna veckan, men jag sjöng och det lät bra. Ruskigt bra. Jag har även skrivit på två grymma låtar som med stor säkerhet dyker upp i Telefunkers ganska snart. Vi ska spela in nästa helg och ha akustisk spelning på lördagen. Det blir bra, vi är taggade fast just nu är vi nog mest trötta. I alla fall jag. Thank god it's Friday.

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0