People find me lazy, well baby it's just me...

 

Sitter och lyssnar på mid-60tal Beatles. A Hard Day's Night och Help! mestadels. Lite Rubber Soul också. Läser texterna och funderar på vad tusan de tänkte på när de skrev dem. Inte för att de är helt konstiga, men det är ändå fiffigt komponerade "kärleks-problem-texter". Låtarna har mer att bjuda på om man verkligen hänger med i dem än vad man kanske tror. Men, just det, vad tusan tänkte de på? Så kommer antagligen folk tänka om mina texter med. Vad tusan tänkte han på? Men jag är fortfarande mer än nöjd med Telefunkers två nya blommor Ready to Live & Go Bananas. Vad jag tänkte på? Tja, jag är inte riktigt säker...

I went down to the city to meet you
I bought flowers so maybe you should love me, love
I went through your telescope, but what you found was nothing for you
So tonight, we're gonna have fun babe...
-
Ready to Live, inspelad så den kommer att finnas på Telefunkers myspace

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0