Like a rolling stone

Att skriva en låt och framför allt sätta ihop den med bandet är som att rulla en sten uppför en väldigt brant backe. Det kan vara oerhört tråkigt och få bandet på dåliga tankar samt kanske även bli ganska oengagerat/tappa fokus. När man väl ändå fått stenen en bit och till&med fått upp den för backen kan den bli rentav grym. För himla bra. En låt att frälsa publiken med. En låt med kärlek att dränka människorna med. Inte för att jag jämt skriver om kärlek, nej det är nog en tredjedel. Resten handlar om knapphål samt att go bananas...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack för den spelningen må jag säga! niklas som ny medlem- dethär kan ju bara bli bra!

2008-04-19 @ 23:39:03
URL: http://anorak.blogg.se
Postat av: Niklas

Haha vassegod, och tack! Ja jag menar det också, med mig i bandet kan det ju inte bli annat än bra :P

2008-04-20 @ 22:51:34
URL: http://ajjmarebel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0