Fån Telefon, igen

Jag heter som bekant Jonas eller som jag kallar mig: Artur. Men jag har som mellannamn Måns-Petter, typ eller något liknande. På dopkorten står det faktiskt "Grattis Måns". Hursom helst, detta hände igår. Någon ringer från King. Ungefär.

- Aaah det är Jonas...
- Hej jag ringer från tidningen King, är Måns där?
- Öööh vänta lite (tittar på mamma som säkert tror att det är till henne o funderar på att ge telefonen till henne hm...)
Nåt händer
- Aaa det är jag ja, svarar jag plötsligt men ganska tveksamt
- Jaha, det är du!

Grejen är den att jag hade en prenumeration på King för ett litet tag sedan som jag inte har längre. Nu ringde hon för att locka tillbaka mig med nya billiga prenumerationer plus någon dvd?? Jag är inte intresserad, näej, prenumererar hellre på Sonic. Det hade varit betydligt mycket roligare. King kan vara kul i bland som när de gör en jättelång intervju med tex Dave Gahan från Depeche Mode, Duran Duran, Ola Salo, Håkan H, Moneybrother eller varför inte Mando Diao och om hur de som förband till Kent & Hellacopters på kalasturnén gick ut till pressen med att Kent minsann var >>ett väldigt dött dansband<<. Säg vad ni vill, det är Mando Diao som sa det. Precis som att reta upp ett getingbo. Kaxiga rockband kan vara rena myspyset ibland...

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0