Back in town

Jag är tillbaka från studion med Telefunkersbandet. Det gick bra tror jag. Det märks nog tydligast efteråt eftersom vi har varit instängda i dendära lilla studion några dagar. Låtarna är inspelade, nu ska vi bara mastra dem och sedan dyker de upp på Telefunkers myspace. Håll utkik!

Själv har jag gjort tappert motstånd mot en förkylning över helgen. Hade även akustisk spelning med Telefunkers (det var mörkt inne i lokalen som vanligt så man såg knappt vem som var där).  Jaja. Idag orkade jag inte göra något åt den och var hemma. Bruce Springsteen misslyckades med att pigga upp mig. Solen sken. Inte ett moln på himmelen och senare på dagen kom solen runt hörnet och lyste in i mitt rum. Det blev för varmt för att vistas där tyckte jag. Mitt rum skulle kunna liknas vid Merkurius. På dagarna kan det bli för varmt för att vistas där och på nätterna är det på tok för kallt. Eller det sista kanske inte stämde... Hursomhelst, jag vet inte, det kanske alltid är stekhett på Merkurius.

För er som undrar ligger Merkurius närmast solen så de har med andra ord inga is-hotell där.

Ta en banan!/ Artur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0